Oświetlenie przeszkodowe

 

Zasady dotyczące sygnalizacji świetlnej statku powietrznego są ustalane przez ICAO (załącznik 14, rozdział 6). Nasze lampy o średniej intensywności są certyfikowane i homologowane przez lotnictwo cywilne (ICAO) i mogą być instalowane na każdej przeszkodzie o wysokości od 45 do 150 m (Pylony, konstrukcje budowlane, budynki, żurawie i kominy).
W przypadku przeszkód o wysokich wysokościach zaleca się zaplanowanie oświetlenia na różnych poziomach, ze światłem o średniej intensywności na górze i światłem o niskiej intensywności typu B na poziomie pośrednim.

Oświetlenie przeszkodowe
Oświetlenie przeszkodowe
Oświetlenie przeszkodowe
Oświetlenie przeszkodowe
Oświetlenie przeszkodowe
Oświetlenie przeszkodowe średniej intensywności
Oświetlenie przeszkodowe średniej intensywności
Oswietlenie przeszkodowe niskiej intensywnosci 10cd

Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywnosci 10 cd


Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 10cd wytwarza strumień świetlny widoczny w płaszczyźnie pionowej w zakresie od 4 do 20 stopni. Lampę należy zamontować w odpowiedni sposób, aby pilot nadlatującego śmigłowca/samolotu otrzymywał informację o kształcie, odległości i wysokości przeszkody.
 
 
 
Oswietlenie przeszkodowe niskiej intensywnosci 10 cd

Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności SOLAR 10 cd

 
Solarne oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 10cd opiera się na dwóch światłach o  o natężeniu 10 candeli, z których każde wytwarza strumień świetlny widoczny w płaszczyźnie pionowej w zakresie od 4 do 20 stopni.

 
 
 
Oswietlenie przeszkodowe niskiej intensywnosci 10cd

Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywnosci 32 cd

 
Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 32 cd wytwarza strumień świetlny widoczny w płaszczyźnie pionowej w zakresie od 4 do 20 stopni. Lampę należy zamontować w odpowiedni sposób, aby pilot nadlatującego śmigłowca/samolotu otrzymywał informację o kształcie, odległości i wysokości przeszkody.
 
 
 
Oswietlenie przeszkodowe niskiej intensywnosci 10 cd

Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności SOLAR 32 cd

 
Solarne oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 32cd opiera się na dwóch światłach o  o natężeniu 10 candeli, z których każde wytwarza strumień świetlny widoczny w płaszczyźnie pionowej w zakresie od 4 do 20 stopni.

 
 
 
Oswietlenie przeszkodowe niskiej intensywnosci 10 cd

Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 10 cd


Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności można podzielić na dwie kategorie: typ A (10Cd) i typ B (32Cd). Oświetlenie niskiej intensywności
. Jako źródło światła zastosowano wysokowydajną diodę LED. Zastosowanie wysokiej jakości materiałów użytych do budowy oprawy zapewnia jej bezawaryjną i długoletnią eksploatację.

 
 
 
oswietlenie-przeszkodowe-niskiej-intensywnosci-32cd.png

Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 32 cd


Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności stosowane jest tam, gdzie obiekt jest mniej obszerny, a jego wysokość ponad otaczającym gruntem jest mniejsza niż 45 m.
Sygnalizatory o niskiej intensywności 10 cd są używane do oznaczenia przeszkody lotniczej w obszarze ruchu, gdzie 32-cdowe światła mogą oślepiać. Oprawa znajduje zasosowanie w oznakowaniu przeszkodowym budynków, masztów, ladowisk, lotnisk, wierz, żurawi.


 

 

 
 
 


 
 
 
oswietlenie-przeszkodowe-niskiej-intensywnosci-32cd_double.png

Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 32 cd - podwójne


Oświetlenie  przeszkodowe niskiej intensywności 32 cd - podwójne jest używane tam, gdzie obiekt jest mniej obszerny, a jego wysokość nad ziemią otaczającą jest mniejsza niż 45 m. Oświetlenie niskiej intensywności powinno być używane z dala od obszaru ruchu lub w obszarach  o wysokim poziomie natężenia oświetlenia tła.

 

 

 
 
 
 

 
 
 
10cd-double.png

Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 32 cd - podwójne


Oświetlenie  przeszkodowe niskiej intensywności 32 cd - podwójne jest używane tam, gdzie obiekt jest mniej obszerny, a jego wysokość nad ziemią otaczającą jest mniejsza niż 45 m. Oświetlenie niskiej intensywności powinno być używane z dala od obszaru ruchu lub w obszarach  o wysokim poziomie natężenia oświetlenia tła.

 

 

 
 
 
 

 
 
 
Oświetlenie przeszkodowe średniej intensywności TYP A

Oświetlenie przeszkodowe średniej intensywności TYP A


LEDEOMIA to światło o średniej intensywności z technologią multi-LED, opracowane z aluminiową deską do naturalnego, świeżego systemu chłodzenia. Dedykowany do sygnalizacji dziennej i nocnej. Jest to system o długiej żywotności (100 000 h) bardzo silny przy niskim zużyciu (<20 w do 90 w).

 

 

 

 
 
 
Oświetlenie przeszkodowe średniej intensywności TYP B

Oświetlenie przeszkodowe średniej intensywności 2.000 cd


Oświetlenie przeszkodowe o średniej intensywności są stosowane, gdy obiekt jest obszerny lub jego wysokość powyżej poziomu otaczającego terenu jest większa niż 45 m. Oświetlenie przeszkodowe o  średniej intensywności są one używane samodzielnie lub w połączeniu z lampami przeszkódowymi o niskim natężeniu -10 cd lub 32 cd.


 

 

 
 
 
Oświetlenie przeszkodowe średniej intensywności TYP B Flash

Oświetlenie przeszkodowe średniej intensywności TYP B Flash


SIMB to światło o średniej intensywności z technologią multi-LED, Opracowane z aluminiową konstrukcją do naturalnego, świeżego systemu chłodzenia. Dedykowany do nocnego beaconingu. Jest to system o długiej żywotności (100 000 h) bardzo silny przy niskim zużyciu (<6 W 20 błysków na minutę)

 

 

 

 
 
 
Oświetlenie przeszkodowe średniej intensywności TYP A-B

Oświetlenie przeszkodowe średniej intensywności TYP A-B


LMIAB to białe i czerwone światło z technologią wielu diod LED. Dedykowany do latarni dziennej i nocnej, jest to system o długiej żywotności (100 000 h), bardzo silny o niskim zużyciu (<45 w przy 20 fpm). Fotokomórka i styk bezpotencjałowy mogą być wyposażone w oprawie zgodnie z zapotrzebowaniem, albo deportowane w systemie kontroli (zasilanie bezpieczeństwa, panel kontrolny). Ponadto może być zasilany energią słoneczną. Został zaprojektowany z myślą o łatwej instalacji.

 

 

 

 
 
 
Oświetlenie przeszkodowe średniej intensywności TYP A-C

Oświetlenie przeszkodowe średniej intensywności TYP A-C


LMIAC to białe i czerwone światło przeszkodowe z technologią wielu diod LED. Dedykowany do latarni dziennej i nocnej, jest to system o długiej żywotności (100 000 h), bardzo silny o niskim zużyciu (<50 w przy 20 fpm). Fotokomórka i styk bezpotencjałowy mogą być wyposażone w oprawie zgodnie z zapotrzebowaniem, albo deportowane w systemie kontroli (zasilanie bezpieczeństwa, panel kontrolny). Ponadto może być zasilany energią słoneczną. Został zaprojektowany z myślą o łatwej instalacji.

 

 

 

 
 
 
Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 32 cd solar

Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 32 cd solar


SOLEOBIB jest systemem przyjaznym dla środowiska. Dedykowany system oświetlenia przeszkodowego do autonomicznego sygnalizowania nocnego, jest to system o długiej żywotności (100.000 godzin), ponad 60-godzinny system autonomii. SOLEOBIB jest również dostępny z wejściem 110-240 V jako zapasowe źródło zasilania.

 

 

 
 
 
 
 
Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 32 cd - podwójne

Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 32 cd - podwójne


Twiny to jednoblokowa lampa ostrzegawcza, wyposażona w ekskluzywny system redundantny do bezpiecznej instalacji z codziennym automatycznym testem.


 

 

 
 
 
 
 
Oświetlenie przeszkodowe linii wysokiego napięcia

Oświetlenie przeszkodowe linii wysokiego napięcia


Nasz sygnalizator BHT przeznaczony do sygnalizacji linii wysokiego napięcia jest dzięki swojej technologii unikalnym produktem na rynku. Rzeczywiście, nasze światło do znakowania przewodów pobiera swoją moc z prądu linii za pośrednictwem transformatora z wieloma uzwojeniami zainstalowanego bezpośrednio w lampie ostrzegawczej. Pozwala to naszemu BHT dostosować się do każdego napięcia sieciowego. Część świetlna jest identyczna z naszą gamą o niskiej intensywności


 

 

 
 
 
 
 

 

APS AVIATION Sp. z o.o

ul. Łąkowa 2, Kruszyniec

86-014 Sicienko, POLAND

NIP: 9671428132 REGON: 38366033700000 KRS: 0000790988

Mobile: +48 889 903 515 , +48 600 404 059

office@aps-avi.com.pl

 

 

KONTAKT

©2023 APS AVIATION Wszystkie prawa zastrzeżone

Search